fredag den 13. juni 2008

Fri som fuglen..

Ej det er vi jo langt fra, skal stå til ansvar for det skrevne på torsdag...!!! Puh ha får lidt stress ved tanken, men det er på den anden side kun 10 min, så det burde være lige til at overskue... håber jeg... Det var i hvert fald en fastastisk følelse at aflevere tre gange 60 sider (Vi er fire og skrev hver 15 sider) - har vist aldrig prøvet at aflevere sådan en bunke! Har lige fået lagt de sidste links herind som jeg har brugt i opgaven, så nu begynder alting at klappe... Okay pænt kedeligt indlæg, men det gir' jo sig selv når indholdet i mit liv det sidste stykke tid har været statsbib, kaffe (kaffen på statsbib får mine varmeste anbefalinger), og hygge med gruppen...
Savner dem allerede, gad vide om nogle af de kære tre læser med.... (i så fald er det her er en kraftig opfordring til kommentarfunktionen!!!).  Men savner ikke mindst statsbib, kan ikke komme udenom at jeg har knyttet mig til stedet, får en klump i halsen når jeg tænker på at jeg er på vej til fremmede læsesale i Kbh...:(  Bliver simpelthen nød til at sætte mig derover fra mandag til onsdag! 
Eva

Ingen kommentarer: