tirsdag den 17. juni 2008

Solgt til blogs:)

Må krybe til korset og erkende at jeg ikke længere kan forholde mig neutralt til fænomenet blogging... Jeg er solgt til dette revolutionerende nye medie...:) - Det er jo som sagt stadig lidt nyt for mig fordi jeg altid er håbløst bagud i den digitale verden. Men efterhånden som det i løbet af opgaveprocessen er blevet en rutine for mig at skrive et lille indlæg hist og her, er det gået op for mig at jeg synes det er vældigt hyggeligt. Jeg kommer ikke kun til at savne statsbib, men også min lille blog...:( Det bliver ikke helt let at tage afsked. Men nu har den her eksamen altså også strukket sig over uendelige tider, så der er jo ikke noget at sige til at det kommer til at føles helt mystisk at komme om på den anden side! Tænker det måske hjælper, at jeg tre dage efter skal til Japan:) 
Eva

Ingen kommentarer: