torsdag den 5. juni 2008

Genreforvirring

Sidder lige og skriver om hvilke genrer en blog trækker på og hvilke genrer indenfor blogs man kan tale om, og det er der sørme mange bud på. Selv har jeg kaldt denne for en studieblog i opgaven, men det er jo egentligt et pudsigt miks af personlige indlæg og indlæg om opgaveprocessen og blogging... Den går altså både ind under interessebaseret blog, personlig blog, gruppeblog... måske også ind under de professionelle, som studerende får jeg jo penge, for at gøre det jeg gør, hvor skørt det end kan lyde, så jeg får jo faktisk penge for at blogge og det gør jo bloggen til en af de prof...  fedt:) 

- er vist lidt træt, men statbib havde lukket idag pga. det er grundlovsdag, og får simpelthen ikke lavet så meget herhjemme, så burde give den gas nu, hvis blot jeg kan holde øjnene åbne... Det er hårdt at være prof...:)

Eva 

Ingen kommentarer: