mandag den 2. juni 2008

Watch out Kbh - here we come!


Så kom alle gruppemedlemmer simpelthen ind på de ønskede suppleringsfag i Kbh. Vi forlader altså inden længe alle dejlige Århus til fordel for noget nyt, spændende og større. Altså nu kan jeg jo kun tale for mig selv, og personligt er det lidt vildt, kender overhovedet ikke byen særlig godt, ved slet ikke hvad jeg har rodet mig ud i... Men men, så er det jo dejligt at man ikke er alene om om det. Kommer nu til at savne Århus, det er jo en skøn by, og kommer da også til tænke tilbage på timerne på statsbib og blogs udover det hele, med et lille smil...:) Hvem ved, måske opretter jeg min egen lille kbh-blog så alle jyderne kan følge med i mit nye storbyliv:) Vedhæftet er et billede af 4 snart eks-jyder...;)
Eva

4 kommentarer:

SofieSun sagde ...

Vi eeelsker at vi alle er kommet ind! Og vi har lige her til aften (midt i fælles opgave læsning/skrivning) aftalt at lave en mad-klub! Man mødes bedst over (god) mad...
Nu er det slut med hårde (Langelandsgade) bakker og kasernens trygge rammer. Det er som at flytte hjemmefra for real...
Kbh, tag godt imod os!

whyblogging sagde ...

Det er nemlig så sandt som det er sagt, nu skal der ske noget:) - Så fin ide med madkluppen Sofie, vigtigt at ha' et netværk fra starten så jeg ikke kommer til at lukke mig inde i blogland:)

kageklovn. sagde ...

Så må i da komme en tur til nordsjælland og et stykke kawe en dag...

Tillykke med det til jer alle.

/kageklovn

whyblogging sagde ...

Tusind tak og jo tak det er da ikke til at sige nej til:)
- Nu hvor jeg har fulgt med i dine kager, skal du også være velkommen i madkluppen anytime:)
Eva