mandag den 2. juni 2008

Kaffechok!

Kl. nærmer sig fem, og jeg er ved have ret svært ved at fokusere på trods af at jeg er fyldt til randen af kaffe... Måske skyldes det manglende fokus overdosis af koffein... Det er hårdt at være studerende og hårdt at læse Henrik Kaare Nielsen som insisterer på at skrive i et sprog der kræver et koncentrationsniveau der simpelthen ikke er til at opspore efter en lang dag foran skærmen! Forstår snart ikke længere, hvad det er jeg skriver, tror jeg har brug for en pause med "venner" lige om lidt - der kommer to afsnit fra 17 - 18... eller måske skulle man nøjes med et... puh ha det er en svær en... godt man kun bor 10 meter fra læsesalen - det bliver ikke let at skulle vende sig til andre afstande i Kbh, hvor jeg næppe kan forvente en lignende priviligeret boligsituation.
Eva



4 kommentarer:

whyblogging sagde ...

Jeg kender kuren til ovennævnte problem Eva. Først tager du et koldt bad, så sover du 8 timer, står op, laver 10 englehop og sætter mere kaffe på. Den virker for mig hver gang. Det er som om Henrik Kaare Nielsen og alle de andre bare bliver nemmere at have med at gøre efter den behandling. Held og lykke med kuren.

Alt goth/Mads

whyblogging sagde ...

Kan lige se dig lave englehop inden morgenkaffen kære Mads:) Tak for tippet, gir' det en chance næste gang det går galt. Håber du havde en god læsenat.
Eva

mark_a sagde ...

Du kan også ae en kat tre gange mod hårene og behandle sårene med jod... det plejer at få mig op af stolen.

Kradsekatten Mark

whyblogging sagde ...

hmmm.... ja ja alt skal vel ha' en chance...:)
Eva