mandag den 16. juni 2008

Tilbage på stats...

Glad og tilfreds er jeg tilbage på statsbib, mit andet hjem, med en kop af deres fantastiske kaffe ved min side. Har printet hele opgaven ud og sendt min del til Szabo som jeg brugte, som hovedeksempel i opgaven. Bliver lidt smigret når andre ligefrem beder om at få lov at læse hvad man har skrevet, men på den anden side handler det jo delvist om hende, så det er jo ikke så sært... Det er lidt svært at komme rigtigt i gang med forberedelsen til den mundtlige omgang, ligesom efter oplægget følte man endnu en gang lige at man var færdig... men nej det er man ikke. Men nu handler det om sidste træk, så det skulle være til at overkomme, og sidder jo på gode gamle stats, og vil nyde hver time jeg har tilbage her over, før tiden kommer til fremmede, kolde, skræmmende københavnske læsesale...!
Eva

Ingen kommentarer: